Rbelle | Houserules & FAQ - Rbelle
Houserules & FAQ

HOUSERULES & FAQ

  • wat is het verschil ( freehand balayage / highlights / foiliage)

Deze drie technieken zijn haarkleurtechnieken die dimensie en diepte toevoegen aan je haarkleur. Het belangrijkste verschil tussen de drie is de manier waarop de kleur op het haar wordt aangebracht en de verheldering mogelijkheden.

Highlights zijn fijne, gelijkmatige verdeelde delen haar die in folie zijn gewikkeld en lichter zijn gemaakt. Dit zorgt voor een meer uniforme look en kan helderheid aan het haar toevoegen.

Balayage aan de andere kant, is een meer vrije techniek waarbik de kleur in een vegende beweging op het haar wordt aangebracht, waardoor een natuurlijker, sunkissed effect ontstaat. De kleur geeft een wat meer organische en moeiteloze uitstraling.

Foiliage daaraantegen is een combinatie van de twee bovenstaande technieken. Hiermee wordt de donkere wortel behouden tot lichtere uiteinden.

  • Kleuren kunnen niet online ingepland worden

Wij bieden geen online boeking voor kleurservice aan. We boeken uw afspraak echter graag via e-mail. Hierdoor kunnen we een meer persoonlijke service bieden en ervoor zorgen dat we kunnen voldoen aan uw specifieke wensen. Aarzel niet om ons een e-mail te sturen via het contact formulier of via sociale media met de gewenste afspraakdatum en -tijd, het type kleurservice waarin u geïntresseerd bent, evenals eventuele andere vragen of opmerkingen die u heeft.

  • Zijn jullie producten vrij van giftige ingrediënten?

Onze producten zijn niet alleen effectief, maar ook veilig voor jou en het milieu. We zijn er trots op alleen schone en niet-giftige ingrediënten te gebruiken die vrij zijn van schadelijke chemicaliën. U kunt erop vertrouwen dart onze producten u gezond zullen houden en gelukkig maken.

Moet ik een afspraak maken?

We vragen u om van tevoren  een afspraak te maken voor snit en -of kleuring zodat wij u de best mogelijke service kunnen bieden. We willen al onze klanten tegemoet komen en we willen niemand door hun ervaring bij RBLL haasten. Het boeken van een afspraak garandeert dus dat onze stylist klaar en voorbereid is om jou de tijd en aandacht te geven die je verdient.

Kan ik dichtbij parkeren?

Absoluut, we begrijpen dat het vinden van een parkeerplaats soms een gedoe kan zijn. Er zijn verschillende opties beschikbaar, zoals parkeren op straat en ondergrondse parking bij station oude-God, zodat u gemakkelijk een plekje kunt vinden terwijl u toch dicht bij ons bent. We willen dat uw ervaring bij ons stressvrij en gemakkelijk is.

Is er openbaar vervoer?

Absoluut! We zijn gunstig gelegen nabij het openbaar vervoer, waardoor u ons gemakkelijk en zonder gedoe kunt bereiken. Als je liever met het openbaar vervoer reist, raden we je aan vooraf de dienstregeling en routes te checken om er zeker van te zijn dat je op tijd aankomt. Als u ons niet kan vinden aarzel dan niet om contact op te nemen en wij zulllen u graag de weg wijzen.

Hier stopt de trein (oude-God), tram 15 en 7 en bussen 91-92-141.
Aan stadsplein te Mortsel stoppen er meerdere.

kan ik met Bancontact betalen?

Swipe, tap or insert. We’ve got you covered with card payments!

Kan ik producten bij jullie kopen?

Zeker! Klanten hebben de mogelijkheid om zowel in het salon als via onze webshop producten aan te schaffen. We bieden een voorzichtig gekozen scala van haarverzorgingsproducten die geschikt zijn voor verschillende haartypes. Je kunt ervoor kiezen om tijdens je bezoek je favoriete producten te kopen of op je gemak door onze webshop te bladeren.

Verkopen jullie een cadeaubon?

Ja, we verkopen cadeaubonnen die kunnen gebruikt worden voor al onze diensten of producten. Ze zijn een prachtig vadeau voor elke gelegenheid en kunnen in het salon worden gekocht.

 Wat kost een behandeling

Wat prijzen betreft, deze kunnen variëren afhankelkijk van het type behandeling waarin u geïntresseerd bent. We bieden een breed scala aan diensten, elk hun eigen unieke behoeften en vereisten. Wij geloven in transparante prijzen en ons team geeft u graag een nauwkeurige schatting op basis van uw specifieke behoeften.

 Kan ik mijn afspraak wijzigen?

Ja, u kunt uw afspraak wijzigen. Neem contact op met ons via sociale media of e-mail.

Krijg ik een bevesting van mijn geplande afspraak?

We willen er zeker van zijn dat uw boeking correct wordt bevestigd, daarom sturen we u kort nadat uw afspraak is gemaakt een bevestigingsmail. Controleer alstublieft u spam-of ongewenste map voor het geval ons bericht is uitgefilterd.

 Kan ik een stylist kiezen die mijn voorkeur heeft?

Ja, u kunt uw favoriete kapper kiezen tijdens het boeken van uw afspraak. Wanneer de door u gevraagde stylist niet beschikbaar is, zal de online tool dit aangeven.

Verlenen jullie haar-en make-up diensten?

Wij bieden geen haar- of make-upservice aan. Wij zijn gespecialiseerd in kapsels, haarkleuringen en haarbehandelingen om u te helpen uw gewenste look te bereiken. Neem gerust contact met ons op voor verdere vragen en of doorverwijzingen.

 Maken jullie foto’s om op sociale mediaplatforms te gebruiken?

In RBLL delen we graag ons werk op sociale media! Als je ons toestaat foto’s te nemen ter plaatsen tonen we je kapsel graag op onze Instagram-of Facebook pagina. Als u echter liever niet op social media verschijnt, laat het ons weten wij zullen u privacy respecteren.

Neemt Charlotte nog nieuwe klanten aan?

Eerst en vooral, bedankt om intresse te tonen in onze kapperszaak. Op dit moment neemt Charlotte helaas geen nieuwe klanten aan. Hoe graag ze ook iedereen zou willen verwelkomen wilt ze ervoor zorgen dat alle bestaande klanten de beste service ontvangen. We hebben echter een ongelooflijk team van zeer bekwame en volledig opgeleide stylisten die enthousiast zijn om nieuwe klanten aan te nemen. Ze zijn persoonlijk opgeleid en delen dezelfde passie voor haar als Charlotte. We zijn ervan overtuigd dat je bij elk lid van ons team in goede handen bent. Dus maak gerust een afspraak met een van hen en geniet van uw ervaring in RBLL.

Zijn jullie eco-friendly?

In RBLL zijn we gepassioneerd door duurzaamheid en het minimaliseren van onze impact op het milieu. We gebruiken milieuvriendelijke producten en nemen maatregelen om afval te verminderen. Ons team is toegewijd aan het vinden van nieuwe manieren om duurzamer te zijn en we zijn altijd op zoek naar manieren om ons te verbeteren.

Kan ik mijn producten terug inwisselen?

Wij zijn erg trots op de kwaliteit van onze producten en het vertrouwen dat onze klanten in ons stellen. Onze toewijding aan onze klanten is om hen de best mogelijke producten en service te bieden. We begrijpen dat wanneer u een product bij ons koop, u vertrouwen in ons stelt en we nemen die verantwoordelijkheid zeer serieus. We geloven in transparantie, eerlijkheid, en integriteit, en zullen nooit compromissen sluiten over onze producten. Als je ooit problemen hebt met je aankoop zullen we er alles aan doen om het goed te maken. U kunt er altijd op rekenen dat wij achter onze producten staan en u de best mogelijke ervaring bieden.

Annuleringsvoorwaarden:

Ons doel is om een aangename ervaring te creëren voor onze klanten. We begrijpen echter dat plannen onverwacht kunnen veranderen. Om de eerlijkheid te waarborgen en de hoge kwaliteit van de dienstverlening te behouden, hebben we de volgende voorwaarden opgesteld:

  1. Annulering 24 uur voor reservering: Wij verzoeken u minimaal 24 uur voor geplande tijd te annuleren. Dit stelt ons in staat om de nodige aanpassingen te doen en andere klanten in te plannen
  2. Volledige betaling voor te late annulering: Als u niet annuleert binnen het opgegeven tijdsbestek, wordt het volledige bedrag in rekening gebracht.
    Voor snit wordt het volledige bedrag aangerekend en voor een kleuring 50% van het totaal bedrag.
  3. Onvoorziene privé-omstandigheden: We begrijpen dat zich noodsituaties of onvoorziene omstandigheden kunnen voordoen. Neem in dergelijke gevallen contact op met ons en we zullen de situatie empathisch en praktisch beoordelen.
  4. Wijzigingen of herplanning: Als u uw reservering wil wijzigen, helpen wij u graag verder, op voorwaarde dat deze voldoet aan ons annuleringsbeleid.

Ik ben niet tevreden, wat nu?

We begrijpen dat een knipbeurt of kleuring soms niet precies uitpakt als verwacht. We willen dat je ons verlaat met een blij en zelfverzekerd gevoel met je nieuwe look. Daarom bieden we binnen 7 dagen na uw afspraak een ‘hair redo’ aan.

Als u niet tevreden bent van uw kapsel, email ons dan binnen de 7 dagen en we plannen graag een nieuwe gratis afspraak in. Onze getalenteerde stylisten doen er alles aan om uw tevredenheid te garanderen.

Houd er rekening mee dat dit beleid alleen van toepassing is op kapsels die door RBLL zijn. Het dekt geen wijzigingen aan het haar dat door externe partijen of schade veroorzaakt is na het verlaten van het salon.

Kleding verantwoordelijkheid:

  1. Het is de verantwoordelijkheid van elke klant om naar zijn afspraak te komen in geschikte kleding waarin hij/zij zicht prettig voelt. We raden comfortabele kleding aan die gemakkelijk uit te trekken is zonder schade te veroorzaken.
  2. Verplichting salon: Ondanks het nemen van de nodige voorzorgsmaatregelen, kunnen er gevallen zijn waarin een onvermijdelijk ongelukje optreedt dat leidt tot vlekken of schade.
  3. Erkenning van de klant: Door diensten te ontvangen bij RBLL, erkent en begrijpt u dat wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld voor eventuele schade aan uw kleding tijdens uw bezoek. Dit omvat, maar is niet beperkt tot, gemorste producten, haarkleur vlekken, haar productresten of andere onvoorziene omstandigheden.
  4. Voorzorgsmaatregelen: Onze teamleden zijn getrainde professionals die prioriteit geven aan zorgvuldige behandeling en netheid om risico te minimaliseren. We beschermen u kledij met saloncapes en handdoeken.
  5. Verleende assistentie: In het geval van een accidenteel incident dat resulteert in schade aan uw kleding, zullen onze medewerkers de situatie onmiddellijk aanpakken. Alle kosten in verband het repareren of vervangen van beschadigde kleding zijn echter uitsluitend voor rekening van de klant.